logo

October 15, 2018

Ako som sa viac náhodou ako úmyselne dostala na Sashe v starej tržnici

Viac náhodou ako úmyselne som sa v utorok dostala na Sashe v tržnici v Bratislave. Ono to bola celkom náhoda, vždy som bola viac-menej zvedavá čo a ako tam je, ale nikdy som sa ku tomu nejako nedostala. Ťažko povedať či to bol nedostatok záujmu, času alebo hocičoho iného, no isté je, že v stredu (13.9.2018) som sa tam vďaka kamarátke dostala.



Hneď ako prvé ma prekvapili náramky, ktoré neboli ako som zvyknutá na hocijakých akciách papierové, ale látkové. Veľmi sa mi páčili a myslím si, že v konečnom dôsledku sú oveľa trvácnejšie než papierové a tak vo všeobecnosti, odolnejšie. Popravde, už tak akosi tuším, že nakoniec skončí tento náramok ako hračka pre mačky - aspoň sa mu aj oni potešia.

Samozrejme, ako u mňa býva zvykom, môj pôvodný plán bol iba pozrieť čo tam je a ako to vyzerá, poprípade ovoňať mydlá - ktorých tam bolo pomerne dosť na výber. Popravde, až do návštevy tejto akcie, som netušila, že domáca a eco kozmetika je taká obľúbená. A samozrejme, ako u mňa býva zvykom, naša druhá návšteva stála moju peňaženku horké zaplakanie.

Jednou z prvých vecí pri ktorých moja peňaženka trošku zaskučala, bola hojivá mastička za 2,50€. Zo všetkých vecí, čo som v ten deň kúpila bola táto vec najlacnejšia a zároveň najpoužívanejšia. Tí, ktorí ma poznáte a tí čo nie (zistíte), viete, že mojimi najväčšími zlozvykmi je obhrýzanie si nechtov (a kože naokolo) ako aj kúsanie si do pier. V každom prípade musím povedať, že sa snažím aspoň s tými perami pre začiatok prestať a hojivá mastička napodiv funguje viac ako dobre. Keby som to vydržala moje pery by boli v poriadku po dvoch dňoch. Myslím si, že koža okolo nechtov zaberie viac, ale tiež to na to funguje. A o škrabancoch od mačiek ani nehovorím. Za seba môžem povedať, že hojivá mastička prekonala moje neočakávania a skepsu.

Druhou vecou čo som kúpila boli dva páry náušníc, líštičky a mačičky. Čo už so mnou, keď mne sa páčia takéto tie zlaté, vtipné vecičky. Moju kamarátku tieto náušnice tiež upútali, ale nie natoľko ako mňa. Pri mne však treba brať tieto veci s nadhľadom, keďže som dlhé roky nemala prepichnuté uši a keď už ich mám, dlho som sa bála náušnice meniť a keď už som ich vymenila, bolo to za prvé náušnice čo som si ja sama vybrala a aj kúpila. Viem, na svoj vek som v niektorých veciach podivná.

No a poslednou vecou čo som kúpila boli dve tylansie v sklenenej guli. Jednu som kupovala mamine a jednu zasa sebe. Hoci potom, ako som ich priniesla domov som absolútne nevedela, kam ich dať, vzhľadom na naše mačky. Ale nakoniec sa miesto našlo.

No a samozrejme med, keďže stále som vo fáze hľadania medára od ktorého budeme brať med - ja nesladím ničím iným, iba medom a tak ide celkom na odbyt. Práve dnes, som ho otvorila a musím povedať, že si myslím, že som konečne našla ten správny med! Aj keď, ktovie na ako dlho, keďže ten pôvodný len ťažko nahradím iným - myslím tým od iného medára, keďže pán od ktorého sme brali med odišiel do dôchodku a nemá kto pokračovať v jeho práci. V každom prípade, med, čo som kúpila na Sashe v tržnici viac ako len prekonal moje očakávania!

Takže s odstupom času, hodnotím svoju prvú návštevu Sashe celkom pozitívne. Mne osobne sa to veľmi páčilo. Všetci boli veľmi milí a v prípade, že ste mali záujem veľmi ochotní Vám vysvetliť čo Vás ohľadom jeho výrobku zaujímalo. Čiže, na budúci rok, alebo ako často to býva, mám v úmysle sa tam minimálne ísť pozrieť zase (a oplieskať zbytočné peniaze). Kamarátka hovorila, že oproti minulému roku tam bolo málo predávajúcich, ale mne osobne sa počet stánkov zdal primeraný a aj vecičiek tam bolo veľa. Sama som si miestami nevedela vybrať, čo chcem viac, či to alebo ono alebo hentamto. A v neposlednej rade, či to vôbec potrebujem.

1. Čestne prehlasujem, že obrázok je odkiaľsi z hlbín deviantartu

No comments:

Post a Comment