logo

January 28, 2015

Nesúhlasím, ale nikomu svoj názor nevnucujem

V poslednej dobe som mala toľko možností, rozhliadnuť sa okolo seba, vidieť a utvoriť si vlastný názor. Priznávam, na naše názory a pohľad na svet ako taký ovplyvňujú médiá, ľudia okolo nás a podobne. Vždy je tu niečo, čo náš pohľad, náš názor posunie na tú či onú stranu.
Pomerne dosť sa u nás teraz rozoberá referendum o rodine. Tri jednoduché otázky, a tri odpovede. Ale ja si to asi predstavujem, príliš jednoducho, že si budem môcť vybrať, či zakrúžkujem áno, alebo nie. Pevne verím, že tam to nie bude. Pretože, ja ani s jednou vecou nesúhlasím. Veľa ľudí hlása, ako máme dať 3krát áno, aké to bude ak by to neprešlo, čo všetko sa stalo a aké to je celé ohľadom homosexuálov zvrátené. Úprimne, nesúhlasím, Nesúhlasím, aby sa nemohli homosexuáli vziať. Prečo nie? Všetci argumentujú tým, že to nie je rodina. Ale podľa mňa sú rodina, dôležité je aby sa mali radi, aby sa milovali, aby im to fungovalo. Oháňajú sa reprodukciou - buďme úprimní,nie v každom manželstve sú deti a nie každé manželstvo ich môže mať. Toto je rovnaké, aspoň pre mňa a môj pohľad.



Nesúhlasím aby si homosexuálny pár nemohol adoptovať deti. Deti, ktoré sú v detskom domove, potrebujú domov, potrebujú ľudí, ktorí ich budú milovať, postarajú sa o nich a budú im chcieť dať prvé posledné. Alebo aspoň to je môj názor, môj pohľad na vec a úprimne, kebyže som v decáku a dá mi niekto na výber decák alebo rodina (hocijaká rodina) vyberiem si radšej tú rodinu. Ale to som ja, a môj názor a pohľad na vec.
Nesúhlasím s tretím bodom (ktorý je dlhý a neviem ako ho skrátene a výstižne vypísať). Buďme úprimní, nikoho tieto hodiny o sexuálnej výchove nezaujímajú ale všetci sú na nich radi. Prečo? Pretože sa ulejete z normálnych hodín a idete poväčšine skôr domov - alebo aspoň tak nejako to bolo u nás v škole.

Priznávam, možno sú moje názory divné pre tých, ktorí s nimi nesúhlasia a je mi jasné, že im to nikdy nevysvetlím. Pretože oni, by ma ukameňovali. Pretože oni to tak chcú a aj keď nesúhlasíte, musíte súhlasiť. Tak nejako to vidím ja.
Nedávno som mala zákazníka, ktorý keď už odchádzal, zahlásil: "dúfam, že pôjdete hlasovať na referendum!" A ja, s pokojom angličana odpovedám: "Och, ale ja s tým referendom nesúhlasím." Šok, v tvári milého zákazníka bol troška úsmevný. Nadšenie s ktorým pôvodne odchádzal, troška pohaslo. Možno to nebol dobrý nápad a možno už viac k nám do stánku nepríde, ktovie. Ľudia sú všelijakí a ja im nerozumiem. Ani si nemyslím, že niekedy budem.

Nesúhlasím s celým referendom, ale svoj názor a ani pohľad na vec nikomu nevnucujem. Nikoho
nebudem silou-mocou presviedčať aby so mnou súhlasil, aby hlasoval rovnako. Rovnako sa nikomu za tento nesúhlas nezodpovedám, takže aj keby bol môj názor vyššie zmienený úplná hlúposť, je to moja hlúposť. Nikoho iného. A ja sa svojej hlúposti jednoducho nehodlám vzdať.

Čestne prehlasujem, že všetky obrázky z článku pochádzajú odkiaľsi z hlbín deviantartu.

No comments:

Post a Comment