logo

December 26, 2014

Nikdy neviem, ako ktorý článok nazvať.


Presne z toho dôvodu, že nikdy neviem ako jednotlivé články nazvať ich nazývam hlúpo, divne. To je môj názor, či sa s ním stotožňujete aj Vy to netuším. Ostatne, neviem či by mi pomohlo ak by som vedela, že sa s ním stotožňujete aj vy a ak aj nie, nevadilo by mi to. 

V každom prípade, tých pár slov, tých prvých pár slov na tomto blogu malo byť o tom, prečo som to tu založila, čo sem bude pribúdať (niekedy častejšie a inokedy zriedkavejšie) a o tom, odkiaľ som sem prišla a kam pôjdem.

Odkiaľ som to vlastne prišla a kam to pôjdem?
Bola som v rôznych kútoch internetu. Môžete ma nájsť v knihe tvárí, na wattpade, na blog.cz, dokonca aj na twitteri alebo takom instagrame. Samozrejme, je ešte kopa iných miest, na ktorých ma môžete (ale aj nemusíte) nájsť. Tie mi však už nenapadajú. Je ich množstvo. Samozrejme, nesmiem zabudnúť na veľa textových RPG  na ktorých som buď bola, som alebo som ale len ako niekto kto tam je, ale už viac nie je ochotný hrať.
Netuším kam ma moja cesta zavedie. Jednou vecou som si však viac ako istá, na svojej ceste budem padať. Padať tak často, tak veľa, že budem nadávať a krákať ako chorá vrana. Možno sa už ani nebudem chcieť postaviť, pretože v tom momente nebudem vidieť zmysel v stavaní sa. Skutočne nemám ani len potuchy. Tak je to však vždy. Padáme, vstávame a stále kráčame.

Prečo to tu vzniklo a čo to tu vlastne bude?
Ako som spomínala vyššie, môžete ma nájsť na wattpade. Wattpad bol prvotný nápad, prečo založiť niečo iné a celkom nové, ako to, čo mám na blog.cz. Nie, nebudem sem uverejňovať svoju tvorbu, ani nič podobné - na to je tu wattpad. Toto tu, bude skôr informačné miesto, miesto kde budú veci čo ma zaujímajú, tak ako na mojom blogu. Ibaže tu, to bude... krajšie? Neviem, dúfam, že to tu tak nezmrvím ako na blog.cz. Anime, manga, hry, hlúpe výkecy, dokonca občas aj nejaký ten recept - áno, zabŕdnem aj do varenia. Nie preto, lebo by som milovala varenie ale asi len tak.. pretože to chcem skúsiť. A samozrejme čo to o mojej tvorbe. Keďže moja tvorba bude/je uverejňovaná na wattpade, tu bude niečo o nej. Možno len hlúposti, ale pre mňa podstatné maličkosti. 


Čestne prehlasujem, že všetky obrázky v článku pochádzajú z deviantatu - odkiaľ presne, si žiaľ nepamätám - ale poznáte to, kto hľadá, nájde. 

No comments:

Post a Comment