logo

December 27, 2014

Akuma to Love Song

Názov: Akuma to Love Song; A Devil and Her Love Song

Vydané: 2006
Žáner: romantika, shoujo, školský život.
Status: vychádza
Anime: nie
Dorama: nie

Na strednú školu Touzuka prichádza Kawaii Maria, ktorá prestúpila z prestížnej školy sv. Katrie. Touzuka je klasická štátna škola, od Katrie na míle vzdialená. Vôbec nie je tajomstvom, že bola vylúčená. Katria je prestížna dievčenská škola, pri pohľade na Mariu si myslíte, že je anjel, ale stačí vám s ňou prehodiť len zopár slov a váš názor sa hneď zmení. Je veľmi priamočiara, tak veľmi, že ju za to ľahko znenávidíte. A to len preto, lebo vás vidí takých, akí skutočne ste. Či už ste dobrí alebo zlí.
Nájde Maria medzi spolužiakmi niekoho, kto ju bude tolerovať takú aká je? Nájde si priateľov? Ktovie, možno len ten kto si prečíta ako to vlastne celé bude.


Pár slov odo mňa:
Spočiatku vyzerá Akuma to Love Song zaujímavo, inak ako ostatné z tohto žánru. Povedzme si však rovno, všetky sú na jedno kopyto, len iná zápletka. Všetko je to len o veci vkusu. Ja osobne, hoci mám máng z tohto žánru načítané množstvo, mám túto rada. Páči sa mi Kawaii Maria a aj jej spolužiaci, či už sú dobrí alebo zlí. Našla som si v nich zaľúbenie. Každý charakter tu je niečím zaujímavý a každá časť ma núti uvažovať čo bude ďalej.
Ak máte radi romatiku, je to super voľba, pravdaže treba sa aj zamyslieť, či ste ochotní čakať na nové časti. Manga stále vychádza, v angličtine ju môžete bez problémov nájsť na mangafoxe. Samozrejme, nájsť ju môžete aj inde, ale ja osobne najviac momentálne preferujem mangafox, kde je všetko v angličtine. Čo sa týka cz/sk prekladu, ten môžete nájsť buď cez akihabaru, ktorá Vás aj tak pošle na stránky skupiny TNT (alebo inak na stránky anime-manga.cz). Začiatok je preložený do češtiny, a od 21 časti je to už v slovenčine. Momentálne je preklad asi tak v polovici (vydaných je 80 častí a preložených 42). Ak chcete vedieť rýchlosť prekladu a jeho kvality, na to sa musíte opýtať niekoho iného, keďže je to moja práca a nie je možné aby som to ohodnotila objektívne.

Čestne prehlasujem, že obrázok pochádza zo zerochanu.

No comments:

Post a Comment